آقای لجستیک
فهرست
درباره آقای لجستیک ؟

 

شعار ما: آقای لجستیک ویتامینی در خدمات­ رسانی حمل­ و نقل مدرن بین ­المللی

چشم ­انداز ما: لجستیک ایران را ازطریق نوآوری به یک مزیت رقابتی در سطح منطقه تبدیل می­کنیم.

(در راستای جهش تولید و پشتیبانی از تولید)

آقای لجستیک چرا و برای انجام چه خدمات­ رسانی وارد دنیای استارتاپ­ ها شد؟

  • بعد از کسب تجربه در صنعت حمل ­و نقل بین­ الملی دریافتیم که شرکت­ های بازرگانی و همین­طور بارفرابران عزیز کشورمان از سنتی ­بودن این فرایند که حاصل فاصله­ زیاد این صنعت از دانشگاه و از همه مهم­ تر کمبود نیروی متخصص در آن است، دچار سردرگمی در خصوص نرخ­ های عجیب و گوناگون می­ شوند و بعد از درخواست حمل برای اجرایی­ شدن با بدقولی­ هایی از جنس بی­ نظمی مواجه می­ شوند و علاوه بر از دست­ دادن زمان، بی ­اعتمادی را نیز در این فرایند احساس می ­کنند. بر اساس شناخت این نیازها و شناسایی مشکلاتی که ناشی از پافشاری بر عدم هرگونه تغییر در نحوه­ کسب و کار به شیوه­ مرسوم گذشته است، تیم آقای لجستیک بر این باور است که این صنعت مهم احتیاج به یک آرامش درونی دارد و برای توسعه­ پایدار، هیچ راهی جز یکپارچه کردن این سیستم نداریم و این مقدور نمی ­باشد مگر با نفوذ تکنولوژی و ایجاد نوآوری همچون ویتامینی در روند این کسب ­و کار. ما برای دست­یابی به این هدف از طریق بازاریابی دیجیتال و خلق ارزش بر مبنای ایجاد نظم و دیسیپلین برای به روز کردن و بهره­ وری مؤثر از منابع این صنعت تلاش می­کنیم که امید است با رساندن خود به سطح استاندارد جهانی و رویارویی با رقیبان خارجی برای گرفتن جایگاه اصلی خودمان در منطقه و بعد در دنیای بین الملل به این اهداف دست پیدا کنیم. آقای لجستیک تمرکز خود را بر روی بهره­ گیری از منابع به روش ­هایی گذاشته است که تاکنون آزمایش نشده ­اند. جنگ قیمت بین تأمین­ کنندگان خدمات با یکدیگر از ارزش بازار خواهد کاست.

وظایف آقای لجستیک براساس دارایی­ ها در سه اصل کاملاً شفاف تعریف شده است:

اصل اول) دانش فنی یا همان دانش و مهارت فنی فراگرفته شده از کار و تجربه

اصل دوم) نرم ­افزار یا همان دانش نحوه­ استفاده از سخت ­افزار برای انجام وظایف لازم

اصل سوم) مغز افزار یا همان دلایل استفاده از تکنولوژی به شیوه­ خاص (توجیه فنی)

وظایف آقای لجستیک و نوع عملکرد ما:

– سرعت در اعلام نرخ و گرفتن مناسب­ ترین قیمت از بهترین شرکت­ های حمل ­و نقل بین­ الملی داخلی و خارجی در 30 ثانیه

– خدمات پشتیبانی آنلاین 24 ساعته (شبانه روزی)

– سرعت عمل در انتقال اسناد و رزرو کردن ثبت سفارش مشتریان فقط در 3 دقیقه

– ایجاد بازارگاه و محیط مارکت پلیس برای درخواست حمل و نقل بین المللی و نمایش نرخ مستقیم توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی (بدون واسطه در بارهای LCL/FCL)

– ارائه خدمات ویژه برای هر دسته از مشتریان آقای لجستیک

– کم­ کردن یکی از چالش­های بزرگ صادرات و واردات کشور در زمینه­ هزینه ­های حمل­ و نقل بین­ المللی

بازاریابی واسطه­ ای و دیجیتال حرفه ­ای برای کشف بهترین نرخ­ ها جهت ارائه­ خدماتی بهتر به مشتریان

– عبور از خط­ و مرزهای مرسوم و ناکارآمد گذشته در این صنعت

به اشتراک بگذارید: