در این بخش می توانید راهنما ی کار با بخش های مختلف پلتفرم آقای لجستیک را مشاهده کنید. همچنین در صورت وجود هر گونه مشکل یا سوال می توانید با بخش پشتیبانی، از طریق تماس تلفنی، ارسال تیکت و یا استفاده از بخش چت آنلاین و یا ایمیل، مشکلات و سوالات خود را با ما در میان بگذارید. کارشناسان ما، پاسخ گو ی شما عزیزان خواهند بود.
شامل راهنما ی نحوه ی تغییر رمز عبور، فراموشی رمز عبور می باشد.
شامل نحوه ثبت مسیر مورد علاقه برای آگاه سازی بارفرابران و بازرگانان می باشد.
شامل نحوه ی ایجاد تیکت، اگاه سازی پاسخ به تیکت و پیگیری می باشد.
شامل راهنما ی نحوه نرخ گیری، نحوه رزرو نرخ، استفاده از کد تخفیف و پرداخت، آپلود مدارک و صدور بارنامه می باشد.
شامل نحوه ی ایجاد بار در بازارگاه، نحوه ی دریافت قیمت و نحوه ی دریافت اطلاعات حمل می باشد.