آقای لجستیک
فهرست
آقای لجستیک در بین 29 طرح منتخب از 2 هزار طرح در رویداد عصر امید صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد قرار گرفت

دانشگاه آزاد اسلامی در چهلمین سالگرد تاسیس خود، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی ( عصر امید ) را برگزار کرد. در این رویداد 1000 شرکت فناور،خلاق و دانش بنیان حضور داشتند. این شرکت ها در قالب 1000 ایده، استارتاپ و گروه پژوهشی 31 استان، در همه حوزه های فناوری شرکت کردند.

با توجه به تمهید مقدمات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی  اسلامی جهت مشارکت بیش از نهاد مالی و سرمایه گذاری کتابچه 29 طرح برتر منتخب از 2 هزاز شرکت و تیم حاضر جهت بهرمندی بهتر نهادهای مالی و سرمایه گذاری در رویداد تدوین گردید.

عصر امید فرصتی برای ایجاد تعاملات فراگیر و همکاری‌های بین رشته‌ای است. در این رویداد، دانشجویان و اساتید از اختصاصی‌ترین تا متعامدترین حوزه‌های تحقیقاتی و تخصصی خود گزارش می‌دهند.

کارگاه، سخنرانی و نمایشگاه های متنوعی نیز در نظر گرفته شده تا زمینه ساز همکاری و تبادل اطلاعات باشند.

روابط عمومی صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در گزارشی عنوان کرد: 10 شرکت و استارتاپ برتر حاضر در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی (عصر امید).

در مراحل بعدی، بعد از مراحل غربالگری توسط تیم ارزیابی صندوق نوآوری مورد تایید قرارگرفت. درنهایت موفق به حضور در رویداد گشت. در حضور مدیران عامل و مدیران سرمایه‌ گذاری نهاد های مالی کشور به ارائه طرح خود پرداختند.

فهرست این 10 شرکت و استارتاپ در یک کتابچه، جهت مطالعه ی عموم، منتشر گردید.

 

رویداد عصر امید

 

 برای دانلود کتابچه  طرح های منتخب فایل PDF  در لینک زیر اقدام کنید.

کتابچه 29 طرح منتخب

به اشتراک بگذارید:

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *