آقای لجستیک
فهرست
آقای لجستیک در بین 32 کسب وکار منتخب وزارت راه و سازمان راهداری جاده ایی کشور Technotransport2022

از آقای لجستیک جهت ارائه طرح، در رویداد بزرگ طرح های منتخب حمل ونقل دمودی Technotransport2022 دعوت به عمل آمد.

 

با افتخار اعلام می‌کنیم که طرح ما در رویداد بزرگ Technotransport2022 بعنوان یکی از طرح‌های منتخب نخستین رویداد فناورانه حمل و نقل جاده‌ای کشور، جهت ارائه انتخاب شد. در این رویداد که به منظور ترویج نوآوری و فناوری در حوزه حمل و نقل جاده‌ای برگزار می‌شود، از تیم ما دعوت شد.

فرصت منحصر به فردی برای ما بود. تا طرح خود را به جامعه حمل و نقل جاده‌ای کشورمان و افراد علاقه‌مند به این حوزه معرفی کنیم. و نتایج نقاط قوت آن را به اشتراک بگذاریم. این رویداد فرصتی مناسب برای گسترش شبکه‌ ی ارتباطی ما با صنعتیان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران حوزه حمل و نقل جاده‌ای بود.

 

Technotransport2022

Technotransport2022

به اطلاع می رساند که از میان 150 طرح نوآور که در این رویداد شرکت نموده اند. کمیته اجرایی، پس از بررسی و ارزیابی دقیق و مصاحبه باصاحبان آن، تعدادی طرح به مرحله ی بعدی رفت. تعداد 105 طرح و ایده به مرحله دوم، در مرحله شتابدهی راه یافتند. که در نمایشگاه حضور خواهند یافت. مفتخریم که آقای لجستیک در کمیته عالی داوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، منتخب اعلام شد. همچنین در دانشگاه تهران و معاونت علمی Technotransport2022 مورد توجه قرار گرفت. جزو 32 طرح منتخب برای ارائه نهایی در دمودی بزرگ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای قرارگرفت. همچنین مقامات عالی کشور و سرمایه گذاران ارجمند در این رویداد حضور داشتند. این رویداد درجهت آشنایی بیشتر با به روز ترین اتفاقات صنعت حمل و نقل جاده ای کشور برگزار گردید.

 

در نهایت با افتخار و رضایت از حضور ارزشمند تیم، در نخستین رویداد فناورانه حمل و نقل جاده‌ای کشور “Technotransport2022” صمیمانه قدردانی و تشکر گردید. لوح یادبودی نیز جهت تقدیر به آقای لجستیک اعطا گردید.

 

به اشتراک بگذارید:

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *