آقای لجستیک
فهرست
خدمات حمل و نقل زمینی

در آقای لجستیک با قرارداد همکاری چندجانبه، اهدافی را دنبال می‌کنیم. شامل همکاری با بهترین شرکت‌های حمل و نقل و باربران داخلی و خارجی در بخش حمل و نقل زمینی بدون واسطه است. قصد داریم خدمات حمل و نقل زمینی را از تمام نقاط جهان به مقصد ایران، و از ایران به تمام نقاط جهان ارائه دهیم. این همکاری با شرکت‌های برتر در این صنعت، امکان ارسال بارها و کالاها به صورت مطمئن و با کیفیت را فراهم می‌کنیم.

یکی از اهداف ما در بخش نرخ‌گیری آنلاین است. قصد داریم به تجار و بازرگانان ایران بهترین نرخ‌ها را ارائه دهیم. با استفاده از این پلتفرم، امکان استعلام قیمت ها در کمترین زمان توسط تجار و بازرگانان فراهم می‌شود. و سفارشات خود را ثبت و رزرو کنند.

خدمات حمل و نقل زمینی

این اقدامات به تجار و بازرگانان کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری به عملیات حمل و نقل خود بپردازند. همچنین زمان و هزینه‌ کمتری صرف کنند.
بر این باور هستیم که با فعالیت به عنوان یک همکار موثر، می‌توانیم به رشد تجار و بازرگانان کمک کنیم. ما از طریق تامین امنیت کالاها و ارائه خدمات برتر، در کنار تجار و بازرگانان حضور داشته ایم.  و نیازهای آنان را به بهترین شکل ممکن برآورده می‌کنیم.

برای مطالعه ی بیشتر می توانید مقاله فصل پنجم خدمات حمل و نقل زمینی جاده ای را مطالعه کنید.

به اشتراک بگذارید: