آقای لجستیک
فهرست
ایران… راه‌اندازی پلتفرم آنلاین حمل و نقل بین‌المللی – ایسنا عربی

تهران (ایسنا) – یک شرکت علمی و فناوری متعلق به “کارخانه نوآوری آزادی” موفق شده است. یک پلتفرم آنلاین برای ارائه خدمات حمل و نقل بین المللی راه اندازی کند. که هزینه‌های حمل و نقل بین المللی را برای بازرگانان، صادرکنندگان و شرکت‌های حمل و نقل کاهش می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در سال‌های اخیر، صنعت حمل و نقل بین المللی در ایران با کمبود کارکنان متخصص مواجه شده است. براساس این موضوع، یک شرکت استارتاپی سعی کرد. هزینه‌های حمل و نقل بین المللی را شناسایی و کاهش دهد. و سپس برنامه‌ای را برای حل این مشکل راه‌اندازی کند.

در این راستا، این شرکت استارتاپی در سال 2019 فعالیت خود را در صنعت حمل و نقل آغاز کرد. شرکت پلتفرم آنلاین حمل را به نام “آقای لجیستیک” ادعا می‌کند. که اگر بازرگانان مایل به ارسال کالاها به کشور دیگری باشند. برای آنها خدمات حمل و نقل بین المللی مورد نیاز را در. مدت کوتاهی آنلاین و با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

 

 

پلتفرم آنلاین

چالش های پیش رو

آقای حبیب‌اللهی، مدیر این شرکت، در یک مصاحبه با روابط عمومی پارک فناوری پردیس اظهار داشت. که این شرکت دو سال پیش با هدف کاهش یکی از چالش‌های اساسی مواجهه با عملیات صادرات و واردات کشور. در زمینه هزینه‌های حمل و نقل بین المللی فعالیت خود را در کارخانه نوآوری آزادی آغاز کرد.

وی افزود که کاهش هزینه‌ها یکی از چالش‌های اصلی مواجهه با کشور در زمینه صادرات و واردات است. این شرکت به منظور حل این چالش، با ایجاد بازاری برای سفارش‌های حمل و نقل بین المللی و ارائه مستقیم قیمت‌ها توسط شرکت‌های حمل و نقل بین المللی (بدون واسطه در حمل و نقل LCL/FCL و تجمیعی) تلاش کرده است. و پلتفرم آنلاین حمل و نقل را راه اندازی کرد.

حبیب‌اللهی نیز به مشکل دیگری در بخش حمل و نقل بین المللی اشاره کرد که به دلیل تفاوت زمانی با سایر کشورها مشکل زیادی در روابط ایران ایجاد شده است.

 

به اشتراک بگذارید:

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *