آقای لجستیک
فهرست
بنیان گذار آقای لجستیک در مصاحبه با رادیو جوان و برنامه جوان اپ

مصاحبه 12 دقیقه ای با آقای سامان حبیب اللهی، بنیان گذار استارت آپ مستر لجستیک، در برنامه “جوان آپ” در پلتفرم های شبکه های اجتماعی مختلف در دسترس است. برنامه “جوان آپ” یک پروژه مشترک بین صندوق نوآوری و شکوفایی و رادیو جوان است که به دنبال کشف ایده های شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها از طریق رسانه است.

در این مصاحبه، میهمان، آقای سامان حبیب اللهی، بنیان گذار استارت آپ مستر لجستیک بود. همچنین ارزش ایجاد شده برای مشتریان خود را به همراه نوآوری های انجام شده شرح داد.

 

یکپارچه سازی و بهینه سازی فرآیند لجستیکی

مستر لجستیک یک استارت آپ است. که راهکارهای لجستیکی جامع به مشتریان خود ارائه می دهد. شرکت در سال 2020 شروع به کارکرده است. توسط تیمی از متخصصان با تجربه در صنعت لجستیک تأسیس شد. با هدف یکپارچه سازی و بهینه سازی فرایند لجستیکی برای کسب و کارهای همه اندازه ها.

در مصاحبه، آقای حبیب اللهی بنیان گذار این استارت آپ  اضافه کرد. ابتدا به معرفی مفهوم مستر لجستیک و مشکلی که قصد دارد حل کند پرداخت. وی توضیح داد: صنعت لجستیک در ایران به طور سنتی بسیار پراکنده است. به طوری که ارائه دهندگان خدمات مختلف، اغلب بدون هماهنگی و شفافیت کافی، خدمات متفاوتی را ارائه می دهند. این امر می تواند منجر به ناکارآمدی، تأخیر در تحویل و افزایش هزینه ها برای کسب و کارها شود.

 

 

چالش های پیش رو

آقای حبیب اللهی گفت: چالش اصلی که ما در صنعت لجستیک ایران شناسایی کردیم. نبود یک راهکار جامع و یکپارچه بود. بنیان گذار “کسب و کارها اغلب مجبور بودند. با چندین ارائه دهنده خدمات مختلف سروکار داشته باشند. که هر کدام فرایندها و سیستم های خاص خود را دارند، و این باعث می شد مدیریت موثر زنجیره لجستیک کل دشوار باشد.”

برای مقابله با این چالش، پلتفرمی را توسعه داده ایم. که خدمات لجستیکی مختلف از جمله حمل و نقل، انبارداری، ترخیص گمرکی و تحویل آخرین مایل را یکپارچه می کند. این پنل با استفاده از فناوری و تحلیل داده هافعالیت می کند. همچنین به کسب و کارها یک رابط واحد و یکپارچه برای مدیریت کل عملیات لجستیکی خود ارائه می دهد.

بنیان گذار ادامه داد یکی از ویژگی های کلیدی پلتفرم مستر لجستیک. توانایی آن در بهینه سازی فرآیند لجستیک براساس نیازهای منحصربه فرد هر مشتری است. “ما درک می کنیم که هر کسب و کاری نیازهای متفاوتی در زمینه لجستیک دارد،” توضیح داد آقای حبیب اللهی. “به همین دلیل ما پلتفرم خود را به گونه ای طراحی کرده ایم. که بسیار سفارشی پذیر باشد، به طوری که مشتریان ما بتوانند. خدماتی که استفاده می کنند را با نیازهای خاص خود تطبیق دهند.”

می توانید مصاحبه ی رادیویی را در اینجا بشنوید.
به اشتراک بگذارید:

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *