آقای لجستیک
فهرست
مصاحبه باشگاه خبرنگاران جوان با آقای لجستیک

در یک گفت‌وگو با حبیب اللهی، به ایجاد یک بازار جدید با استفاده از تولید پلتفرم حمل و نقل بین المللی اشاره شد.

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان تاکید کرد. که تولید پلتفرم حمل و نقل بین المللی منجر به ایجاد و طراحی بازار جدیدی خواهد شد.

مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان اظهار کرد: پلتفرم حمل و نقل بین المللی نتیجه‌ای از ابتکار و خلاقیت دانشجویان دانشگاه‌هاست. این محصول با درک کامل از مشکلات و نیازهای صنعت حمل و نقل، با هدف کاهش چالش‌های صنعت کهن حمل و نقل بین المللی و بهره‌گیری از فناوری نوین ساخته شده است. این محصول یک ابزار بهینه‌سازی نرم‌افزاری است. که خدمات خود را برای انجام یک حمل و نقل اقتصادی و ایمن به فعالان اقتصادی ارائه می‌دهد. و با استفاده از سیستم آنلاین نرخ‌گذاری، در کمتر از یک دقیقه قابل دسترسی است.

این فناوری در کشورهای آمریکا، انگلیس، اندونزی و هند توسعه یافته است. دستیابی به یک سیستم حمل و نقل بین المللی پیشرفته و هوشمند. آزادسازی و ایجاد رقابت قابل قبول در صنعت حمل و نقل بین المللی از ویژگی‌های پلتفرم  ایرانی است. یکی از ویژگی‌های متمایز این پلتفرم. ایجاد یک بازار جدید و ایجاد زبان مشترک بین کشورها از طریق فناوری و شبکه‌سازی است.

با بهبود فرایندها و بهینه‌سازی در این صنعت. این فناوری قابلیت صادرات به سایر کشورها را با سطح بالایی دارد.

 

پلتفرم حمل و نقل

بهبود پایداری و کیفیت

به علاوه، استفاده از پلتفرم حمل و نقل بین المللی می‌تواند. به بهبود پایداری و کیفیت خدمات حمل و نقل در سراسر جهان منجر شود. این فناوری قادر است. به طور همزمان با کاهش هزینه‌ها، زمان تحویل بار را کاهش داده و امکان پیگیری دقیق و در زمان واقعی برای مراحل حمل و نقل را فراهم نماید. به علاوه، با استفاده از این پلتفرم، اطلاعات مربوط به بارها و وسایل حمل به صورت مرکزی. و دقیق در دسترس قرار می‌گیرد، که این امر به بهبود برنامه‌ریزی و مدیریت منابع حمل و نقل کمک می‌کند. با توجه به این مزایا، پلتفرم حمل و نقل بین المللی به عنوان یک ابزار قدرتمند. در بهبود عملکرد صنعت حمل و نقل و ارتقای همکاری بین کشورها نقش مهمی را ایفا می‌کند.

 

برای مطالعه ی بیشتر و کامل تر این مصاحبه می توانید به صفحه ی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.

به اشتراک بگذارید:

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *