آقای لجستیک
فهرست
مصاحبه تلویزیونی برنامه تلویزیونی کارافرینان با آقای لجستیک

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه ایران کالا، سامان حبیب اللهی مدیر شرکت فناوران ذهن رسا طی مصاحبه تلویزیونی با شبکه ایران کالا اظهار کرد: ما نرخ دهی آنلاین را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می دهیم و سرعت عمل بالایی در ارائه سرویس داریم.

وی عنوان کرد:

همزمان با ما در دو کشور مختلف دنیا بر روی این حوزه کار می کنند اما ما نمی‌توانستیم پلتفرم های خارجی را شبیه سازی کنیم لذا ما آقای لجستیک ایران را در راستای جهش تولید ازطریق نوآوری به یک مزیت رقابتی در سطح منطقه تبدیل می کنیم.

مدیر شرکت با اشاره به سرعت عمل در انتقال اسناد و رزرو کردن ثبت سفارش مشتریان آقای لجستیک فقط در ۵ دقیقه  افزود:

بعد از کسب تجربه در صنعت حمل ونقل بین الملی متوجه شدیم، شرکت های بازرگانی و  همینطور بارفرابران کشورمان از سنتی بودن این فرایند دچار مشکل هستند.

حبیب اللهی خاطرنشان کرد:

ما نیازها را  احساس و مشکلات را  شناسایی کردیم. و به این باور رسیدیم که این صنعت مهم احتیاج به یک آرامش درونی دارد. برای توسعه پایدار هیچ راهی به جز یکپارچه کردن این سیستم نداریم. و این مسئله به غیر از نفوذ تکنولوژی آقای لجستیک مقدور نمی شد.

وی  اظهار کرد: ما بر مبنای ارزش ها نرخ‌ دهی آنلاین دریایی و زمینی را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می دهیم. با درک کامل مشکلات موجود به دنبال ایجاد بازارهای جدید هستیم. لذا خدمات را  از طریق اپلیکیشن آقای لجستیک به مشتریان  ارائه می دهیم.

حبیب اللهی  اظهار کرد:

کاربران ما در حال حاضر نزدیک به ۱۰ یا ۱۲ شرکت کشتیرانی  و حمل و نقل بین المللی هستند. به طوری که بیش از ۶۰ الی ۷۰شرکت بازرگانی و کارخانه‌هایی که بار صادراتی دارند دارای عضویت آقای لجستیک هستند.

ایشان با اشاره به اینکه ما به دنبال ایجاد بازار جدید و خلق آثار جدید هستیم. افزود: ما خدمات  را به شکل منحصر به فرد انجام می دهیم و در سیستم عملکرد بهره وری و اثربخشی را دنبال می‌کنیم. همچنین برای هر مشتری پیشنهاد ویژه داریم.

مشتریان محترم می توانند به سایت مستر لجستیک مراجعه کنند.

این مصاحبه تلویزیونی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

به اشتراک بگذارید: