آقای لجستیک
فهرست
مصاحبه هفته نامه کاررنگ با استارتاپ آقای لجستیک

آقای لجستیک در شماره 60 هفته نامه در مصاحبه با کار رنگ بیان نمود:
که یک پلتفرم مشارکتی برای ارائه خدمات حمل و نقل بین‌المللی است که منابع عرضه‌کنندگان حمل و نقل بین‌المللی مانند شرکت‌های کشتیرانی، شرکت‌های کرایه و رانندگان ترانزیت را با شرکت‌های بازرگانی یا شرکت‌های تقاضاکننده حمل و نقل بین‌المللی پیوند می‌دهد.

 

این پلتفرم امکانات زیر را فراهم می‌کند

  • امکان دریافت استعلام در زمینه حمل و نقل دریایی و ترکیبی در مدت زمان کوتاه
  • برگزاری مناقصه بار
  • انتقال آنلاین اسناد و بارنامه
  • رزرو خدمات و پرداخت آنلاین هزینه‌ها

تمامی این امکانات در یک داشبورد کاربری قابل دسترسی قرار می‌گیرند.

 

مصاحبه با کار رنگ

 

 

علاوه بر این، پلتفرم ما امکان نرخ‌دهی آنلاین را فراهم می‌کند. محصول ما در حال حاضر در مرحله MVP (محصول ویژه کمینه) قرار دارد. این بدان معناست که یک نسخه اولیه با کیفیت توسط تیم ما تولید شده است. و در مراحل نیازسنجی و تست بازار قرار دارد. این محصول در حال حاضر خدمات خود را ارائه می‌دهد و با جذب سرمایه از سرمایه‌گذارانی که به شرایط ما پایبند هستند، قصد داریم کیفیت آن را بهبود بخشیم.

نرم‌افزار ما قادر است نرخ‌دهی آنلاین را در عرض 30 ثانیه انجام دهد. به طور کلی، ما یک مارکت‌پلیس وب‌سرویس ایجاد کرده‌ایم که به تمامی نقش‌آفرینان و بازیگران این صنعت امکان می‌دهد بارهای FCL و LCL خود را در یک سرویس قابل اطمینان در سطح جهانی ارائه دهند. تمرکز ما بر خدمات بین‌المللی است.

در کسب‌وکار ما، با ایجاد پلتفرم، ارتباط بسیار قوی با پتانسیل بالا بین فعالان این صنعت برقرار می‌شود و شبکه‌هایی بین عرضه‌کنندگان و تقاضاکنندگان ایجاد می‌شود که ارزش مشترکی را به وجود می‌آورد.”

 

همچنین در مصاحبه با کار رنگ عنوان شد

همکاری و مشارکت در قالب این پلتفرم‌ها به عنوان سازنده زیرساخت و مکانیسم هماهنگ‌کننده عمل می‌کند. با توجه به همگرایی صنعت با فناوری ما، ارتباطات، تصمیم‌گیری‌ها و خدمات مشتریان بهبود می‌یابند.

این بهبود باعث افزایش ثروت و تقاضای بیشتر خدمات برای طرفین می‌شود و رشد و توسعه این صنعت را تسهیل می‌کند. برای کسب‌وکار شما نیز، اگر بخواهید در چارچوب اقتصاد مشارکتی یا اقتصاد دیجیتال عمل کنید، باید منتظر باشید تا بازار نیازهای خود را پیدا کند و سعی کنید چالش‌ها را برطرف کنید.

همچنین، در کنار عناصر آفلاین، عناصر آنلاین نیز مشاهده می‌شوند و تجربه خوبی را برای مشتریان فراهم می‌کنند. زیرا مشتریان را نمی‌توان تنها در بخش آفلاین جستجو کرد. بلکه در جهانی که همه چیز به هم متصل است. شرکت‌ها نیز باید به هم متصل باشند. به عبارت دیگر، شبکه‌های پلتفرم‌ها می‌توانند تجربه خوبی را برای مشتری فراهم کنند، به آنها کمک کنند. تا یکدیگر را پیدا کنند و با هم در تعامل باشند، بازار رونق یابد و بهبود یابد.

در واقع، در بخش عملکرد تجاری و کسب‌وکار شما، هدف ما این است که به شرکت‌های حمل‌و‌نقل، فورواردری و کشتیرانی کمک کنیم. تا از ظرفیت‌های بلااستفاده خود استفاده کنند. از طریق این پلتفرم، ما تلاش می‌کنیم از دارایی‌ها و ظرفیت‌های حمل‌و‌نقل بدون استفاده استفاده کنیم و از هدررفت سرمایه ملی کشور جلوگیری کنیم.

دانلود فایل مصاحبه با کار رنگ : کار رنگ آقای لجستیک

به اشتراک بگذارید:

ثبت دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *