آقای لجستیک
فهرست
خدمات حمل ونقل دریایی

آقای لجستیک با برترین شرکت های حمل و نقل و بارفرابران داخلی و خارجی برای دریافت خدمات بدون واسطه قرارداد همکاری چند جانبه امضا می کند. این قرارداد همکاری، خدمات حمل و نقل دریایی از کلیه بنادر سرتاسر جهان به مقصد ایران و همچنین از ایران به کلیه بنادر جهان می باشد.

خدمات حمل و نقل دریایی

آقای لجستیک سعی دارد در بخش نرخ گیری آنلاین، به روز ترین و دقیق ترین نرخ را اعلام کند. و بهترین نرخ را در اختیار تجار و بازرگانان و همچنین بارفرابران عزیز قرار دهد. تامین امنیت کالا و آسوده خاطر بودن شما عزیزان اولویت اول ما است. از طریق این پلتفرم نیاز شما تجار محترم برای استعلام قیمت در کمترین زمان ممکن فراهم آورده شده. و در جهت عملیاتی کردن درخواست شما و رزرو خدمت دغدغه شما را کاهش دهد. همچنین دریافت نظرات شما، کمک شایانی به بهبود این فرایند از لحاظ زمانی و هزینه ای خواهد کرد. تا بتواند در کنار شما به عنوان یک همکار مطمئن قرار گیرد.

این خدمات از لحظه ی اعلام مشخصات بار توسط بازرگان شروع می شود. و تا هنگام دریافت بار از بارفرابر یا شرکت حمل و نقل در مقصد ادامه خواهد داشت.

همچنین برای مطالعه یبیشتر در رابطه با خدمات حمل و نقل دریایی می توانید مقاله مهم ترین کارکردهای بندری و تاسیسات آن را مطالعه کنید.

به اشتراک بگذارید: